Будь завжди на ходу! Автомобільні пускові пристрої за вигідними цінами Переглянути

Xerox планує скоротити штат на 15%

24.01.2024

Xerox планує скоротити штаб

Xerox оприлюднив нову операційну модель та організаційну структуру «для подальшого оновлення компанії» та планує скоротити свою робочу силу на 15%.

У заяві виробник заявив, що запропоновані скорочення будуть предметом офіційних консультацій з місцевими виробничими радами та представницькими органами працівників, де це можливо, і що Xerox «зобов’язується надати підтримку перехідного періоду для постраждалих співробітників».

New York Post повідомляє, що станом на жовтень 2023 року в компанії працювало 20 000 людей, тобто скорочення можуть торкнутися близько 3 000 посад.

«Запроваджуючи цю нову операційну модель, компанія в цьому кварталі вживе заходів, спрямованих на скорочення робочої сили на 15%, — йдеться в заяві Xerox.

Генеральний директор Стівен Бандровчак прокоментував: «Еволюція Xerox Reinvention зосереджує наші ресурси в трьох ключових сферах — удосконалення та стабілізація нашого основного друкарського бізнесу, підвищення продуктивності та ефективності завдяки створенню нової організації Global Business Services і дисципліноване виконання в диверсифікації доходів.

«Перехід до операційної моделі бізнес-підрозділу є продовженням наших збалансованих пріоритетів виконання, орієнтованих на клієнта, і призначений для прискорення продукту та послуг, виходу на ринок і ефективності роботи корпоративних функцій у всіх регіонах, які ми обслуговуємо».

Щодо свого основного друкарського бізнесу Xerox заявив, що хоче спростити свої основні продукти, щоб вони відповідали «потребам економічних покупців сучасного гібридного робочого середовища». Він також хоче збільшити інвестиції в модель виходу на ринок за підтримки партнерів, «яка підтримує те, як клієнти віддають перевагу придбанню своїх рішень для друку».

Разом зі своїми партнерами Xerox заявив, що прагне досягти стратегічного збільшення частки ринку шляхом збільшення охоплення, покращення вартості обслуговування та підвищення прибутковості.

Підприємство також хоче отримати операційний леверидж та інвестиційну спроможність для своїх сегментів, що розвиваються, завдяки зниженню транзакційних витрат і покращенню якості для всіх бізнес-підрозділів і функцій, «зосереджуючись на постійному покращенні досвіду клієнтів і співробітників».

У третій сфері, ІТ та цифрові послуги, Xerox заявила, що прагне посилити орієнтацію організації на нові можливості в цих сферах, щоб прискорити диверсифікацію доходів до ринків з більш високим рівнем зростання та прибутковістю.

Він також хоче запровадити нову багатосегментну організаційну спрямованість, щоб стимулювати внутрішнє узгодження та поступове проникнення послуг із існуючими та потенційними клієнтами.

Xerox відповідно переробила та переорганізувала свою виконавчу команду для підтримки нової операційної моделі. Як частина нової команди виконавчого керівництва, Джон Бруно, як президент і головний операційний директор, керуватиме корпоративним узгодженням бізнесів друку, цифрових послуг та ІТ-послуг.

Луї Пастор повернувся в Xerox на посаду головного спеціаліста з питань трансформації та адміністративного управління, відповідального за нагляд за Xerox Reinvention і новою організацією Global Business Services. Флор Колон був призначений головним юридичним директором і корпоративним секретарем. Усі призначення набувають чинності негайно.

Джоан Коллінз Смі, виконавчий віце-президент і президент Америки; і Трейсі Козіол, виконавчий віце-президент Global Offering Solutions і директор з продуктів, залишили компанію 31 грудня 2023 року.

 

Сподобалось? Поділіться з друзями!

Коментарі до запису
Дивно, але ніхто не залишив жодного відгуку.
Ви можете стати першим!
Написати коментар
31 + ? = 33
X
shipping Цей товар знаходиться на складі нашого партнера! Наявність та термін доставки уточнюйте у менеджера. Після поступлення ціна може відрізнятися!
{